Klantenservice
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Bestellen en betalen
1.1 Waarmee kan ik betalen?
Wij accepteren diverse betaalmethodes, waaronder iDEAL, Bancontact, PayPal, creditcard (Visa en Mastercard) en Apple Pay.
Wil je achteraf betalen? Dit is mogelijk via de betaalmethodes SprayPay, Billink, Riverty, iDEAL In3 en Klarna.
Alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding, zodat jouw gegevens altijd veilig zijn.
Het is afhankelijk van de bestelwaarde van jouw bestelling en de voorwaarden van de betaalmethode of de betreffende betaalmethode wordt getoond in de winkelwagen.
Lees meer op klimaatshop.nl/service/betaalmethodes/
1.2 Wat zijn de verzendkosten?
Pakketten
Verzendkosten zijn gratis vanaf een bestelwaarde van €60,- inclusief btw. Onder deze bestelwaarde zijn de verzendkosten in Nederland €8,45,- inclusief btw en naar België €12,95,- inclusief btw.
Pallets
Grote en/of zware producten zoals airco's en warmtepompen verzenden wij op pallets. Verzendkosten van pallets zijn in Nederland €79,- inclusief btw en naar België €99,- inclusief btw.
Afhalen
Het is ook mogelijk om bestellingen af te halen op ons adres in Woudenberg. Je kunt dit aangeven in de winkelwagen.
Lees meer op klimaatshop.nl/service/verzending/
1.3 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bij al onze producten vermelden wij de bezorgtijd (bij de verkoopprijs).
Nederland
Bestellingen die wij zelf op voorraad hebben worden bezorgd binnen 1-2 werkdagen*. Bestellingen die wij zelf weinig of niet op voorraad hebben, maar wel snel in huis kunnen hebben, worden bezorgd binnen 2-3 werkdagen*.
België
Bestellingen die wij zelf op voorraad hebben worden bezorgd binnen 2-3 werkdagen*. Bestellingen die wij zelf weinig of niet op voorraad hebben, maar wel snel in huis kunnen hebben, worden bezorgd binnen 2-4 werkdagen*.
Verzending
Verzenden doen wij met TransMission, met uitzondering van de producten van de merken Adax, QH en Heatstrip, deze worden verzonden met DPD en DHL.
Track & Trace
Nadat je bestelling klaar is gemaakt voor verzending en meegegeven is aan de transporteur, ontvang je een e-mail met de track & trace-code, waarmee je je pakket kunt volgen.
* Bij normale omstandigheden.
Lees meer op klimaatshop.nl/service/verzending/
1.4 Kan ik ruilen of retourneren?
Wil je je product retourneren of ruilen voor een ander product?
Dat kan natuurlijk!
Ruilen
Neem even contact met ons op welke producten je wilt ruilen. Vervolgens kun je het te ruilen product naar ons retourneren via een verzendpartij naar jouw keuze. Bij ruilen gelden dezelfde voorwaarden als bij retourneren.
Retourneren
Toch niet helemaal tevreden met het bestelde product? Kan gebeuren.
Je kunt bij ons tot 14 dagen na in ontvangst name van de bestelde producten een retour aanmelden. Je retour kun je aanmelden door een e-mail te sturen naar [email protected]. Na goedkeuring dien je zelf de te retourneren producten aan ons terug te zenden via een verzendpartij naar jouw voorkeur.
Lees meer op klimaatshop.nl/service/ruilen-en-retourneren/